Het Seniorenpastoraat nodigt u van harte uit voor de ouderenmiddag bij de Sint Josephkerk, Sint Josephstraat 4.
Het programma begint om 14.00 uur, maar de inloop is vanaf 13.30 uur. Naast de spelletjes is er natuurlijk de koffie/thee/fris met wat erbij en voldoende tijd om met elkaar te praten.
De toegang is gratis en u hoeft zich niet tevoren aan te melden, behalve als u opgehaald moet worden. Geef dit dan telefonisch door: 0165 – 534 667 of per mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
De sluiting van de middag is rond 16.15 uur, maar dat kan altijd uitlopen. Houd daar rekening mee als u per taxi komt.
Namens de Werkgroep Bezoek van harte welkom.