Wij willen delen

In onze maatschappij zijn helaas veel mensen die het financieel moeilijk hebben. Vaak is er zelfs geen geld om voldoende eten te kopen. In veel gevallen kan men een beroep doen op de Voedselbank. “Wij willen delen” is een initiatief voor hen die daar om welke reden ook niet (meer) bij terechtkunnen, maar nog steeds hulp nodig hebben. Momenteel ontvangen ca. 40 gezinnen een maandelijks pakket met levensmiddelen.

Bijdragen aan een levensmiddelenpakket?

Parochianen kunnen hun (extra) boodschappen deponeren in de manden van “Wij willen delen” bij de uitgang van de kerk. Dat geldt voor dagelijkse levensmiddelen die houdbaar en goed verpakt zijn. Een geldelijke bijdrage is ook mogelijk. Daarmee kunnen aan elk pakket nog wat schoonmaak- en/of vers-artikelen worden toegevoegd.

Doneren?

U kunt uw geldelijke bijdrage overmaken op rekeningnummer NL33 RABO 0194.3352.75 van de Parochiële Caritasinstelling te Roosendaal onder vermelding van “Wij willen delen”.

Voor eventuele vragen neemt u contact op met deDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. van Caritas.

Komt u in aanmerking voor een levensmiddelenpakket?

U kunt zich melden via een professionele hulpverleningsinstantie of via één van de pastores van de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zij beoordelen of u in aanmerking komt.

Partners van “Wij willen delen”

“Wij willen delen” werkt samen met de Parochiële Caritasinstelling, die het project mee financiert, met de Toltuin in de Tolberg te Roosendaal voor extra aanvoer van groenten, en een aantal Roosendaalse winkels die gratis producten ter beschikking stellen.

Wij willen delen