Wellicht heeft u het al gezien. De submenu's aan de zijkanten en het archief ontbreken.
Onze site is al behoorlijk op leeftijd en alle nieuwe technieken worden niet altijd een op een meegenomen in updates van software. Daarom zijn we op de achtergrond al een tijdje bezig met het ontwerpen en opzetten van een nieuwe site. Dat betekent dus dat we geen geld en veel uren kunnen investeren in het op peil houden van de oude site.

Voor de tussenliggende periode staan hier de linkjes naar de meest bezochte pagina's.
Wilt u iets anders nakijken of opzoeken? Vul dan rechtsboven in het zoekvenster uw zoekopdracht in. Deze functioneert nog prima. U krijgt dan een lijst te zien en kunt aanklikken wat u zocht!

CONTACT WEEKENDVIERINGEN VIERINGEN
PAROCHIEBIJDRAGE KINDEREN PAROCHIEBLAD