valentijnBeste kinderen, ouders of verzorgers en andere belangstellenden,

Op zondag 18 februari om 11.00 uur vindt in de Onze Lieve Vrouwekerk een echte Valentijnsviering plaats voor jong én oud. Valentijnsdag? Dat is toch hartjes, chocolaatjes, bloemen? Dat is toch commercie op z’n Amerikaans? Nu wel, maar Valentijn was ooit en is nog steeds een heilige van de katholieke Kerk - iemand die hart had voor de mensen en zijn leven gaf voor zijn geloof.

Wil je weten hoe hij een blind meisje genas? Hoe hij opstond tegen keizer Claudius? Kom dan met z’n allen naar de Valentijnsviering. Dan horen jullie het spannende verhaal "Het hart van Sint-Valentijn" en zien jullie de kinderen, die dit verhaal uitbeelden. We zingen samen over liefde, geloof en trouw en we bidden God erom. Tijdens de viering schrijven we natuurlijk ook onze eigen Valentijnskaart!
De Valentijnsviering is een Woord- en Communieviering, gericht op kinderen en gezinnen, maar natuurlijk is iedereen van harte welkom. Voorganger is kapelaan Igo Renjaan SVD; de zang wordt verzorgd door de Cantores O.L.V. en de muziek door Toni Raats.
Na afloop is er in het pastoraal centrum naast de kerk iets te drinken met wat lekkers en kunnen de kinderen nog wat kleuren, tekenen of samen spelen.
Graag tot ziens op zondag 18 februari!
Namens de werkgroep Kindervieringen,

Kapelaan Igo Renjaan SVD en Chantal Dircken www.sint-norbertusparochie.nl E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.