Valentijnsviering zondag 18 februari

valentijnOp zondag 18 februari is onze Valentijnsviering, dit jaar in de Onze Lieve Vrouwekerk aan de Kade om 11.00 uur. Het is een Woord- en Communieviering. Jong en oud zijn van harte welkom. Het taalgebruik zal afgestemd zijn op kinderen. Het mooie verhaal “Het hart van Sint-Valentijn” zal worden voorgelezen en door kinderen worden uitgebeeld. Wij zijn op zoek naar kinderen van 8 jaar of ouder, die mee willen spelen in het toneelstukje. Ook, wanneer je niet gewend bent om (regelmatig) naar de kerk te gaan, mag je meedoen.

Lijkt het je leuk? Vraag dan of je ouders/verzorgers uiterlijk op zaterdag 27 januari een e-mailbericht naar Chantal Dircken willen sturen, met jouw naam en leeftijd, waarin ze schrijven, dat jij graag wilt meespelen in “Het hart van Sint-Valentijn”: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.